Een (voor onze club) nieuw project voor 2023: het Rode Koffertje.

Een rood koffertje is gevuld met een aantal attributen en ieder lid krijgt de kans daar een of meer mooie foto's van mee te maken

De spelregels voor het Rode Koffertje zijn als volgt:

De inhoud van het koffertje is geheim. De gebruikers mogen nooit onthullen wat er in zit.

De gebruiker mag het koffertje pas thuis openen en levert het gesloten weer in.

De inhoud van het koffertje mag niet worden gewijzigd, niets toevoegen of verwijderen.

De gebruiker wordt op de clubbijeenkomst uitgenodigd om de inhoud te fotograferen.

Wanneer de uitnodiging wordt afgeslagen is dat geen punt. Deelname is vrij.

De gebruiker heeft tot de volgende clubbijeenkomst de tijd om de inhoud te gebruiken.

De gebruiker maakt van de inhoud van het koffertje een (of meer) foto (‘s).

De gebruiker bepaalt zelf wat en hoeveel van de inhoud hij/zij fotografeert.

De gebruiker vertelt niet wat hij hoe heeft gefotografeerd.

De gebruiker regelt afdrukken op passe-partout 40x50 cm om aan de anderen te laten zien.

Wanneer iedereen die graag meedoet zijn beurt heeft gehad, zullen de initiatiefnemers het bestuur vragen om op een (deel van een) clubavond alle resultaten te tonen.

Deelname is geheel vrijwillig en aan de resultaten kunnen geen rechten worden ontleend.

Vragen? Bedenk zelf een antwoord of neem contact op met Jaap Meijer of Ruud Ugen

april2023

april 2024: Zie hier de resultaten. Zelfde koffertje, zoveel interpretaties!

Klik op de foto's voor mooiere weergave.